poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Lodovica Comello dla PANDORA Italia


PANDORA to  znana na całym świecie marka biżuterii produkowanej ręcznie ze szlachetnych metali. 

Kilka tygodni temu Lodo obwieściła nam, że została ambasadorką tej marki i wzięła udział w sesji zdjęciowej dla tej marki. 
9 kwietnia wzięła udział w spotkaniu z fanami, gdzie razem ze stylistami PANDORA doradzała im odnośnie stylizacji " Pop of Color ", które nasza idolka reprezentuje. 

Oto efekty sesji zdjęciowej :  






I pamiątkowe zdjęcia ze spotkania :






 Co myślicie o obu stylizacjach Lodo? Pasują do jej szalonej osobowości ? 
Koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzu! Do zobaczenia! 



3 komentarze:

  1. Sesje są naprawdę śliczne ♥ Bardzo podobają mi się ubrania z pierwszej sesji i uważam, że pasują do jej szalonej osobowości :D Oraz życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ☺ (Ja z grupy "Lodofanaticas Forever", gdzie dodałaś post o blogu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zajrzalas :)
      Mam nadzieję , że często będziesz tu wpadać :))

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis! Życzę powodzenia :) Ja również z grupy ,,Lodofanaticas Forever" ;) Może wpadniesz do mnie? http://helloitsmemonica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń